جك سري هفتم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 17 دی 1393
بازدید : 1217
نویسنده : sadaf

یارو با بنز آخرین مدلش داشته توی اتوبان صد و هشتاد تا می رفته،

یهو می بینه یه موتور گازی ازش جلو میزنه!

خیلی شاکی می شه و پاش رو میزاره رو گاز و با دویست تا سرعت از بغل موتوره رد می شه.

یک مدت بعد دوباره موتوریه با سرعت از بغلش رد می شه!

یارو دیگه قاطی می کنه و با سرعت دویست و چهل تا ازش جلو می زنه!

همینجور که داشته با آخرین سرعتش می رفته یهو موتور گازه مثل تیر از بغلش رد می شه!

طرف کم میاره به موتوره علامت می ده که بیا بغل. خلاصه دوتایی نگه می دارن. یارو تا پیاده می شه می گه: "داداش خیلی باحالی، فقط بگو با موتور گازی چطور روی ما رو کم کردی؟"

موتوریه با رنگ پریده و نفس نفس زنان می گه: "والا داداش... خدا پدرت رو بیامرزه نگه داشتی!... کش شلوارم گیر کرده بود به آینه بغلت!

 

 

 

انصافا باحالترین جمله ای که پشت وانت خوندم این بود:
.
.
.
.
.
.
مرد اونه که با وانت مخ بزنه
با پورشه و بنز هم که قنبرم میتونه

 

 

دیروز عمه ام اینا اومده بودن خونمون، دختر عمه ام (6سالشه)دم باغچه نشسته بود. رفتم پیشش گفتم چیکار میکنی جوجوی من؟!‌^__^
گفت: از 5ساعت پیش دارم یه موچه رو دنبال میکنم، نمیدونم چرا دست شویی نمیکنه... دارم فشارش میدم عنش دراد...^__^
..عه...اینهاش...درومد^__^
من:||
دختر عمه ام(^o^)
مورچه بد بخت:-X
سازمان حمایت از عن درامدگان(⊙_⊙)

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: جك , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مجید اصغرزاده در تاریخ : 1393/10/25/4 - - گفته است :
...........|""""""""""""""" " """"""""||_
...........|..........*____* ........|||"|""___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)
پاسخ:سلام اقا مجید سر زدم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








  تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبچـيــ❤ــن  و آدرس webchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

يا براي تبادل لينك پس از لينك وبچين ،‌نظر بگذاريد .






RSS

Powered By
loxblog.Com